Схвалено Оліка Вейсс / Блат або не правильний розгляд ЖБ

Стан
В цій темі не можна розміщувати нові відповіді.

Джейк Вінчестер

Akerman Family
Активний гравець
Реєстрування
15 Лип 2023
Дописи
864
Реакції
679
Бали
113
  1. Нікнейм адміністратора: Оліка Вейсс
  2. Особистий нікнейм: Джейк Стоун
  3. Суть скарги: мене звільнили за те що мене не було в спец.звязку і Оліка Вейсс сказала шо за це і уволили но вона не подивилася мій скрін где видно шо пишет причина - "ЗВБ" хотя я знаю шо це означає, і я спитав це в Адміна шо за це мали дати мені а мені адмін сказав шо за таке дают догану, но в мене навіть 1 догани не було, я новичок і файно всяке таке не знаю, я вважаю Лідер міг спокійно написати мені в оффтоп чат шоб я зайшов в спілкування а після Зборів обяснити мені все, би в мене був на тот момент фрапс ви би поняли шо за неадекват став на Лідерку, він в гс чат дуже сильно крикнув "Джейк Стоун, чому нема в спец.звязку ЗВІЛЬНЕНО" і я в щоці був як такий Лідер ше не отримав догану тому шо він не відіграв і дістав м4 і начав стріляти, хотя він ніякого права не мав стріляти, я вважаю шо за таке Лідеру мают дати мінімум догану но мені відклонили ЖБ, і хотів би попросити ГА / ЗГА подивитися уважно мою жалобу. [МОЯ ЖБ НА ЛІДЕРА НПУ.Х]
  4. Доказ видачі покарання (скріншот/відео):
    1701231713678.png
  5. Дата походження: 28.11.2023

Джейк Вінчестер

Akerman Family
Активний гравець
Реєстрування
15 Лип 2023
Дописи
864
Реакції
679
Бали
113