Відмовлено "Тіма Лайтер" / "Незрозуміло за що посадили"

Стан
В цій темі не можна розміщувати нові відповіді.

Franch

Новий гравець
Реєстрування
9 Лис 2025
Дописи
4
Реакції
1
Бали
3
  1. Нікнейм адміністратора: Тіма Лайтер
  2. Особистий нікнейм: Володимир Франческо
  3. Суть скарги: Незрозуміло за що посадили, рубав дрова. І просто посадили! Якщо ви за ситуацію на пирсі, гравець сам почав битись. А мені що треба було стояти і просто нічого не робити. Я почав відбиватись. В моєму розуміні ДМ - це вбивство без причини. Причина була!
    Відповідь, на повідомлення з іншої скарги:
    Так а в вашому зрозуміні мені просто треба було стояти, і нічого не робити поки гравець мене бив, так!? Я новачок на цьому сервері. І хочу нормально пограти, я не рахую те що коли мене б'ють, я маю просто стояти і ловити рибку. Ніби нічого не робиться.
  4. Ще одна відповідь: Якщо ви мені говорите записувати відео, процесу. Тако-ж має бути відео доказ, за що. Я хочу побачити це, як я можу знати що це не просто друг тої людини. Яка просто взяла і видала мені покарання, за самооборону. Так і на рахунок ЗЗ, в моєму розумінні, там системно не має наноситить шкода. Це якось не розумно. Так і просто що так новачків наказують, по всій жорстокості. Коли він захищявся, також так собі. Дякую за емоції, піду краще на інший проєкт грати, якщо тут не зацікавлені в нових гравцях.
  5. Доказ видачі покарання (скріншот/відео):

Павло Орлик

ГС Держ | Південна Україна
Куратор лідерів
Реєстрування
16 Лис 2024
Дописи
1,467
Реакції
1,372
Бали
253
Вітаю, відповіді надавались у минулих темах. Також, можете ознайомитись з такими темами - Правила ігрових зон та Правила UKRAINE GTA, а саме пункт:
6.2.1. "DM in GZ" - DeathMatch in Green Zone - доведення гравця до несвідомого стану в зеленій зоні. | Деморган 120-180 хвилин, при повторному порушенні Варн