Зачинено Халатне відношення до новачків

Стан
В цій темі не можна розміщувати нові відповіді.

Микола Ч.

Новий гравець
Реєстрування
3 Сер 2026
Дописи
5
Реакції
0
Бали
1
1. Ваш нікнейм: Микола Чорний
2. Нікнейм адміністратора: Владислав Кінг & Co

3. Суть скарги:
Я новачок, який грає 2 дні. Відповідно, багато чого не знаю. В разі проблеми що робить новачок? - Звертається до адміністрації за допомогою. Акцентую вашу увагу, за ДОПОМОГОЮ. В моєму розумінні Адміністратор - це людина, яка повинна (наголошую, саме ПОВИННА, а не МОЖЕ) підтримувати порядок на сервері, допомагати гравцям у технічних та ігрових ситуаціях, боротися з чітерами та інше.

Вчора я отримав закордонний паспорт і виконав маршрут на автобусі до Румунії. Зараз увага: ПРИ ВИІЗДІ З РУМУНІЇ ніяких талонів не брав, шлагбаум відчинявся сам
Сьогодні я взяв причіп, працюючи далекобійником, заїхав до Румуніі, а на виїзді після проходження кордону Румунії, система в мене просить якийся документ, хоча там навіть НПС немає. Не розуміючи, що від мене просить система, вважаючи те, що вчора, працюючи водієм автобуса я виїхав без такої проблеми, я звертаюся до адміністрації, яка НЕ ВНИКАЮЧИ В СУТЬ ПРОБЛЕМИ просто дає 2 відповіді на от'єбісь. Адміністратор Коля Кручай також потрапив під цю "халатність", тому що суть проблеми тупо НЕМОЖЛИВО вписати в репорт (70 символів максимум). Не отримавши ні однієї змістовної відповіді з ДВОХ, мені залишається лише чекати КД репорту... 3 хвилини...

Обговорюючи в цілому картину в VIP чаті, гравці кажуть, що це стандартна ситуація...
Пишу цю скаргу так як сам зтикався з такою халатність не одноразово. 50% МОЇХ репортів просто летять поміж вух адміністрації

Я пишу це НЕ ЗАДЛЯ ПОКАРАННЯ адміністрації, а задля того, щоб коли АДМІНІСТРАЦІЯ отримує запит про допомогу, то реагувала на це адекватно і грамотно, а не стандартні біндовані фрази на кшталт "опишіть проблему" або "купіть закордонник" НЕ РОЗІБРАВШИСЬ в ситуації

4. Доказ отриманого покарання (скриншот/відео): ЖМЯК